|
Serviceavtaler fra Luth Gruppen AS
Luth Gruppen tilbyr mange forskjellige serviceavtaler til sine kunder. Vi kan tilby en kombinasjon av avtaler, slik at du kun velger det som er viktig for deg. Nedenfor kan du lese om de forskjellige avtalene.
Forebyggende vedlikehold
Forbyggende Vedlikehold Avtale gir deg som kunde trygghet for at produksjonsutstyret får nødvendig forebyggende vedlikehold for å kunne gi stabil drift. Produktark: Forebyggende_Vedlikehold.pdf
Fullserviceavtale
Fullserviceavtale dekker forebyggende vedlikehold samt tilkalt service etter behov. Denne avtalen tegnes inklusive eller eksklusive reservedeler.
Global Expert Network
Global Expert Network Avtale gir deg som kunde tilgang til Luth Gruppen og Heidelberg sitt support nettverk når du trenger hjelp og støtte. Her kan det tegnes avtale 24 timer i døgnet, 360 dager i året. Den gir deg også proaktivitet gjennom sjekk av logger og jevnlige helsesjekker. Produktark: Global_Expert_Network.pdf
Remote Prinect Support
Remote Prinect Support Avtale gir deg som kunde telefonsupport og fjernbetjening på kritisk produksjonsutstyr i din bedrift. Produktark: Remote_Prinect_Support.pdf
Programvareavtale
Programvareavtale tegnes på arbeidflyt programvare fra Heidelberg, Kodak og Fujifilm. Her får kunden tilgang til oppgraderinger, nye versjoner og feilrettinger i programvaren. Større oppgraderinger gjøres normalt ved besøk. Mindre oppgraderinger og rettelser gjøres via remote support.
|